خسته نشو!

 

بعضی روزها توی زندگی می فهمم که چقدر آرزوی رسیدن به این دقیقه ها و لحظات رو داشتم، و احساس می کنم که قلبم طاقت و تحمل اینهمه شادی و خوشبختی رو نداره ، باورش برام سخته که بالاخره رسیدم! (شاید رسیدیم فعل بهتری باشد برای این احساس) .

روزهای سختی رو سپری کردم! روزهایی که دستام گرمای دستاش رو جستجو می کرد و نگاهم نگاهش رو اما غرور قدرتمندم اجازه ابراز نمی داد. دقیقه های تلخی رو گذروندم ! دقیقه هایی که بغض امانم را می برید اما نقاب سرسختی چهره ام را ترک نمی کرد.

همه اون روزها و دقیقه های سخت و تلخ حالا جای خودشون را به امروز ما دادند! امروزی که احساس می کنم بهترین جای ممکن ایستادم ، جایی که 2 سال پیش حتی فکرش را هم در ذهنم ممنوع کرده بودم!

شاید اگر اون غرور کاذب نبود ، شاید اگر کمی فقط کمی چشمانم را می شستم و جوردیگر می دیدم اینهمه فرصت عاشقی را از دست نمی دادیم !

بعضی روزها توی زندگی می فهمم که جرات مبارزه را پیدا کردم وحالا که جایی ایستاده ام که می خواستم باید مثل کوه باشم!قوی و صبور و عاشق!

ترانه " خسته نشو" یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین ترانه های همه روزهای گذشته است...روزهای دویدن و تلاش ، روزهای ترس و اضطراب از بریدن و نرسیدن ، روزهای هراس از نتوانستن و عبور نکردن از خوان های گسترده بر سر راه عشقمان و روزهای به هم رسیدن و تجربه هم سقفی ...روزهای عاشقی...

یادمون باشه که فرصت های عاشقی اندکند و گذرا!

 

 

اون که به من تو زندگی غصه میده تو هستی

اون که برای موندنت جون میکنه من هستم

اون که به من قدرت زندگی میده تو هستی

اون که برای عشق تو پر میزنه من هستم

 

خسته نشو خسته نشو از این روزای خسته

دربدری تموم میشه با این تن شکسته

 

عزیز بی پناه من بذار تو سر رو دستام

نمیتونه گریه هاتو ببینه قلب تنهام

بگو برات چکار کنه قلب من شکسته

حالا که پلهای سفر تو رودخونه نشسته

 

خسته نشو خسته نشو از این روزای خسته

دربدری تموم میشه با این تن شکسته

 

فرصت عاشقی داره تو قلب ما می میره

اون که اسیر عشق نشه قلبش ُ مرگ می گیره

من که هنوز نمیتونم دل بسپارم به رفتن

می خوام که خون عشق تو بریزه تو رگ من

 

خسته نشو خسته نشو از این روزای خسته

دربدری تموم میشه با این تن شکسته

 

ترانه سرا: شهرام دانش

آهنگ ساز: شادروان بابک بیات

خواننده: علی سهراب

 

عزیز راه دورم : این ترانه را به تو هم تقدیم می کنم! به تویی که بهترین همه لحظات زندگی ام بودی و هستی و این روزها برای آغوشت به شدت دلتنگم..

این بیت را از یاد نبر ، یک یادگار از من برای همه روز و شب های دلتنگی ات : 

 

خسته نشو خسته نشو از این روزای خسته

دربدری تموم میشه با این تن شکسته

 

نظرات 11 + ارسال نظر
ساناز صفایی شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://sanazsafaee.blogfa.com/

عزیزم ازت چند وقته بی‌خبرم خوبی؟
نکنه علیشیری اذیتت می‌کنه؟
من‌و از حالت با‌خبر کن

حسن علیشیری شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://memoir.blogfa.com

ما از هزار گردنه‌ی صعب و پل باریک به این دشت سرسبز رسیده‌ایم! ما از هزار شب تیره به سوی نور نقب زده‌ایم! پس باید باید باید قدر سرسبزی و نور را بدانیم!...«خسته نشو» چکیده‌ی روزگار سختی‌های ماست، سختی‌هایی که هنوز به نوعی دیگر ادامه دارند. پس گوش می‌دهیم و زمزمه می‌کنیم به یاد آن همه صبوری و تلاش...همچنین به یاد بابک بیات که صدای زخمی و انگشتان نحیفش بر پیانو را هرگز فراموش نمی‌کنم. از تو هم ممنونم که با این نوشته این دل‌خوشی همیشگی ما را جاودانه کردی!

رضا افشاری شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام روشنک عزیز
اینجا عشق نه چهار دست و پا و نه دست به عصاست که مغرور و پر صلابت قدم بر میداره .
وای از روزگاری که آسمان زمینگیر بشه .
موید باشی

ارغوان یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ق.ظ

من این ترانه رو نشنیده بودم! چرا؟؟!!
زیبا بود اما .. با یاد بابک بیات.
آره روشنکم همیشه یادت باشه که سخت تر از به دست آوردن چیزی که دوستش داری اینه که چه جوری ازش نگهداری کنی... می دونم که روزهای سخت هم می گذرن مثل همیشه .. شایدم تا این روزها رو جربه نکنیم معنی دقایق شاد رو به درستی درک نکنیم ....
مرسی برای بیت زیبا و:
درخت پیر تن من دوباره سبز می شود
که زخم هر شکست من حضور یک جوانه شد
( ایرج جنتی عطایی )

شهره یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.azkhodbakhisch.blogspot.com/

روشنک عزیزم تا خستگی نباشه آرامش معنایی نداره . امیدوارم که همیشه در کنار هم با عشق و مهر زندگی کنید و پایدار باشید . برای ارغوان گلم هم روزهای بهتر و سبزتری آرزو میکنم . همیشه بدست آوردن لحظات و چیزهای خوب در زندگی مستلزم تحمل سختی و خستگی و ناراحتیه . با بهترین آرزوها برای شما دوستان خوبم . دوستتون دارم . سبز باشید .

محمدرضا شیرزاد یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.taraneh21458.blogfa.com

سلام روشنک عزیزم.خواهر گلم.مرا به خاطر بسپار.به روزم.سر بزن.تا بعد...

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

[ بدون نام ] دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://golmah.blogspot.com

سلام دوست خوب
خوشحالم که این لحظات رو در کنار کسی که دوستش داری هستی و احساس شادی داری .همیشه عاشق باشی

راستی گفتی فرصتای عاشقی اندکند و گذرا آره درسته ولی به شرط اینکه کسی که دوستش داری توی راه تو رو تنها نذاره
و عشق تورو درک کنه خوشحال هستم که در مورد شما این صادق بوده

همیشه شاد باشی

سیامک رجاور پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://siamakrajavar.blogfa.com

وبلاگ بانوی شعرم برای بار دوم راه اندازی شد خوشحال میشم بهم سر بزنید , نظرو یانقد

تون رو بگید.

در ضمن در صورت تمایل به تبادل لینک خبرم کنید .

باتشکر سیامک رجاور

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ

روشنک و ارغوان عزیز من تا ۷ روز پیش این آهنگ و از علی سهراب روی نوار کاست داشتم و باهاش خیلی حال می کردم اما...
شما می دونید از کجا می شه دانلودش کرد

افشین سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.afshinmeshki.blogfa.com

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است
بیخیالی سپر هر درد است
باز هم میخندم
آنقدر میخندم
تا غم از رو برود

خیلی مطالب قشنگ بود موفق باشی
دوست داشتی سری هم به ما بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد