باز آمدم!

 سلام

توی همین مدت کوتاه انگار سالیان سال است است که از این خانه دورم....

خسته شدم از کلاس و درس ، آنهم اجباری و با هزاران تهدید و اما و اگر. چاره ای نیست برای ورود رسمی به سازمان باید دوره چهار ماهه ای را بگذرانیم و حق هیچ گونه غیبتی را هم نداریم. کلیه اضافه کاری ها قطع و  هر غیبت معادل یک روز کسر از همان حقوق ناچیزی است که نمی دانم چرا هیچ کس باورش نمی کند. بارها گفته ام که کارمند نفت بودن ،آواز دهل است و وقتی واردش شوی تازه می فهمی که خبری نیست و نفتی سر سفره ات نی آید..شاید برای پیشکسوتانش خوب باشد – نفتش نه، حقوقش! -اما برای ما تازه واردین...بگذریم!

 

تعطیلاتی که از اواخر اسفند سال قبل انتظارش را می کشیدیم با سرعتی معادل نور گذشت. آنقدر ملت همیشه در صحنه ،جاده های شمالی و غربی و شرقی را اشغال کرده بودند که ما ترجیح دادیم در خانه بمانیم و تنها برای خالی نبودن عریضه یک روز را در دامان سرسبز طالقان با دوستان و اساتید گرامی گذراندیم که جای همه خالی...

 

نادر ابراهیمی عزیز هم درگذشت تا امسال باز هم شاهد پرواز بزرگان ادب و هنر ایرانمان باشیم.یک دنیا خاطره با کتاب" آتش بدون دود" اش دارم و "یک عاشقانه ی آرام " اش را در صف نوشته های محبوبم قرار داده ام.روحش شاد و یادش تا ابد ماندگار...

 

اسباب کشی کنسل شده مان هم دنیایی از کارتن و وسایل جمع شده را برایمان باقی گذاشت تا دوباره به قول دوستی "خوشحال شده" و بازشان کنیم.

 

روزها در گذرند و دلم برای اینترنت رویایی اداره به شدت تنگ شده. در این چهارماه کاملا در خدمت آموزش بوده و حق ثبت ورود و خروج در سازمان و حضور در اداره را نداریم و از آنجایی که هیچ گونه اضافه حقوقی در کار نیست بنده در حال حاضر و به قول رییس عزیز فی سبیل ا... در اداره حاضر شده ام تا درکنار کارهای ریز و درشتی که در غیبتم با کاغذهای چسب دار تمامی سطح مانیتورم را پوشانده اند سری هم به دنیای مجازی و دوست داشتنی نت بزنم...فرصتی برای سر زدن به دوستان عزیز نداریم و از این باب به شدت شرمنده ام و دلتنگ...

 

و حرف آخر اینکه این روزها آلبوم " باز آمدم " کاری از " روزبه نعمت الهی" را مکرر می شنوم و دوستش دارم.

باید بروم...تا فرصتی دیگر.

 

نظرات 14 + ارسال نظر
فراز(سروش هدایت راد) پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.bkhabar.blogfa.com

سلام چه عجب
با این مطلب باعت شدی برای دقایقی که فکر میکردم به دیدن نمره های کنکور آزمایشی خواهد گذشت و.... کانلا تغییر کندمامان من هم زمانی دز س.ب.مصرف سوخت بود(مهندس بردبار) و هنوز هم بی هیچ دلیلی که من بفهمم گاهی به آن جا می آید و می رود اما کاملا حق با شما ست

پیمان جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ

از خوندن بلاگتون واقعا لذت بردم...چقدر ساده زیبا و صمیمی .کاملا در کلاس احساس می کنم که از آمدن به این دوره ها راضی نیستید...اما دوست دارم همینجا براتون توضیح بدم که فضای اداره یا شاید (اداره ما) برای تازه واردین چندان مناسب نیست...برخورد های اخم آلود یا شاید کمی برخورنده با تازه وارد ها و اینکه همه فکر می کنند ما اومدیم تا جاشونو تنگ کنیم خیلی من رو به فکر فرو می بره!!!
ماه اول شروع به کارم خیلی به من سخت گذشت...منکه از محیط دانشگاه و سربازی به یک جای ناشناخته وارد شده بودم واقعا شوکه شدم...از تمام حسادتها از تمام پچ پچ هایی که واقعا آزاردهنده بود...یکی به من گفت همیشه تازه وارد ها در نفت منفورند...!
در کلاس آرامش بیشتری دارم..دوستان خوبی رو شناختم...با شرایط تقریبا مساوی...و فضای جدیدی رو حس کردم...با وجود اینکه اینجا خبری از اضافه کاری و اینترنت نیست ولی حس می کنم آشنایی با دوستان جدید و خوب هم چیز با ارزشی است؟!! من که همیشه در زندگی به دنبال دوستی بودم...احساس کردم می تونم در خلال این کلاسها کمی از فضای خشک اداره فاصله بگیرم و نفسی تازه تر کنم.

[ بدون نام ] جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام وبلاگ ومطالب زیبایی داری
اگه می شه لینکم کن به وبلاگ منم سر بزن
باآرزوی موفقیت

حمید زارعی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ق.ظ


ششمین شماره نشریه اینترنتی پیله های شیشه ای ( ویژه نامه موسقی پاپ) منتشر شد:
دراین شماره می خوانید مطالبی از : ایرج جنتی عطایی، فرامرز اصلانی، کاظم عالمی، رامین زمانی، افشین یداللهی، یغما گلرویی، محمد صالح علاء، نیلوفر لاری پور، شاهکار بینش پژوه، اندیشه فولادوند، مانی رهنما، هنگامه، بابک امینی، بهروز صفاریان، نیما مسیحا، خشایار اعتمادی، قاسم افشار، فریدون آسرایی، حسین زمان، چنگیز حبیبیان، بهرام دهقانیار، داریوش تقی پور، بابک زرین، روزبه بمانی، افشین مقدم و.....
www.glassyguards.com و یا www.pileha.com

حتما سر بزنید...

زهراکشوری یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ http://hasty00.blogfa.com/

سلام روشنک جان. ممنون از لطفت عزیز. اگه ممکنه واسم ارزوی آرامش کن. شادی همیشه همرات باشه

حسن علیشیری دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.alishiri.com

سلام عزیزم...تکراری‌ست اگه بگم <این نیز بگذرد> اما واقعیت اینه که این نیز بگذرد! زندگی روال مزخرف و احمقانه‌ش رو با بالاترین سرعت ممکن طی می‌کنه و تنها چیزی که تحملش رو ممکن-و نه ساده- می‌کنه دوست داشتنه! دوست داشتن تو که همسر گرامی و هم‌دم همیشگی هستی و چند دوست معدوده که دست کم روی اعصابت نیستند. به امید روزها بهتر

مریم توفیقی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ http://tofighee.persianblog.ir

سلام به روشنک عزیزم.
ممنون که عابر کوچه های اردیبهشتی شدی و سپاس که به یادم بودی
باز آمدی
خوش آمدی ...
درگیرم روشنک بانو درگیر سعدی و سبک شناسی و ادبیات معاصر و تاریخ ادبیات و امان از این قرائت و قواعد عربی و ...
بعد امتحانات یک دستی به سر و گوش این کوچه ها می کشم که بهشتی ترین کوچه های دلم است ...
خسته نباشی بابت همه ی چیزهایی که گفتی
نادر ابراهیمی ... دلم خیلی شکست با رفتنش ...
همین

هادی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ http://arastoo25.blogfa.com

سلام [گل]
با یه دیالوگ از راسل کرو اپ هستم [لبخند]

محسن چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://delaviztarin.tk/

...[گل]

زهراکشوری شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ http://hasty00.blogfa.com/

سلام . آپ نمی کنی

فراز(سروش هدایت راد) یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.bkhabar.blogfa.com

سلام مرسی از نظرت روشنک جان
کنکور سراسری رو دادم و دارم برای برگذاری کنکور آزاد لحظه شماری میکنم واسیه چاپ کتابمم ایضا !(اگه این جماعت همه چی شناس مجوز بدن)
راستی شنیدم این رئیس جدیدتون آقای لطفی قابل تحمل نیست اکه بینمش وای به حالش....................

مریم توفیقی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://tofighee.persianblog.ir

نه
همیشه برای عاشق شدن به دنبال باران و بهار و بابونه نباش ...

بانوی کوچه های اردیبهشتی سکوت روزه را شکست !
منتظر عبورتان هستم . صبورانه و مشتاقانه ...

[گل]

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ

تیرداد آگه سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ http://rozegar

آفرین بر شما با سواد و خوب خسته نباشید سلیت خوبی دارید
10000 بار درود بر شما انسانهای که هنوز عشق محبت را می فهمید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد