دوباره...

 (1) 

 آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش ...

بعد از مدتها شاید جدایی دوباره از ارغوان دلیلی برای نوشتنم شد. دلتنگ نوشتن بودم و دستم با دکمه های کیبرد غریبی می کرد و امروز توی این باران شدید و در زمستانی که ناامیدمان کرده بود ، رفتن بهترین یار و دوست این سالها ، چشمهای نمناک اش در آن راه پله قدیمی و پرخاطره ، عطر موهای خیس اش و آغوش پر مهرش غریبه گی را از بین برد و باز هم این خانه جایی شد برای نوشتن. 

(2) 

خیلی سنگین شده ام. روزها به کندی می گذرند و برخلاف سالهای گذشته که اسفند در چشم برهم زدنی می آمد و می گذشت امسال برگ های تقویمم انگار ورق نمی خورند. دلشوره و اضطراب دارم  و شب نخوابی هایی که دیگر به آنها عادت کرده ام. همه و همه فقط به  شوق دیدن فرشته کوچکی که انتظارش را می کشیم قابل تحمل اند. حس عجیبی است رشد کردن و تکان خوردن موجودی کوچک در درونم. ضربه های ظریف اش انگارهمه خستگی های دنیا را محو می کنند . چیدن آن اتاق خوشرنگ هم حس غریبی داشت که از بیانش عاجزم... 

(3) 

مطالعه در حد صفر ، نوشتن در حد زیر صفر ، خرید کتاب  تعطیل و... دلمشغولی این روزهایم علاوه بر خریدهای تمام نشدنی برای دخترکمان ، لم دادن روی مبل و دیدن کانالهای FataFeat  و E! شده و هر هفته دانلود اپیزود جدید لاست برای جمیع دوستانی که دسترسی به اینترنت ندارند یا سرعت بالای اداره ما را از عجایب این روزهای بی اینترنتی و قطعی کابل ها توسط کشتی ها و ... می دانند  و در نهایت دانلودو دیدن همه سریال های باقی مانده و وبگردی های تمام نشدنی و خواندن وبلاگ دوستان و نظر ندادن، خواب نصفه و نیمه و مجددا تماشای اتوبان تمام نشدنی تهران-کرج .  

(4) 

شاید حالا که محل کار همسرگرامی تغییر کرده فرجی شود ما هم پایتخت نشین شویم و ازاین مسافت طولانی و خسته کننده خلاص- البته امیدوارم مسولین هوس تغییر پایتخت را به تاخیر بیاندازند! 

(5) 

27 روز تا آمدنم به اداره مانده و اگر دخترکم جا خوش کند و همسرگرامی اعتراضی نداشته باشد یک هفته هم می ماند برای سال جدید. در این مدت همه تلاشم را می کنم تا حس غربیه گی با این خانه و نوشتن سرغم نیاید که این سرعت بالا برای آپلود غنیمتی است. 

(6) 

برو مسافر من برو سفر سلامت

نگو که روز دیدار بمونه تا قیامت...

سفرت به خیر یار دیرینه

نظرات 8 + ارسال نظر
زهراکشوری شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ http://hasty00.blogfa.com/

سلام. من خیلی خوشحال شدم. هرچند بدون دیدار هم دوستون داشته ودارم. انشاالله فرشته کوچولوتون هم زودتر به دنیا میاد با یک دنیا شادی و خوشبختی. سلامتی، شادی و موفقیت رفیق همیشگی وهماره تون

ناشناس ترین شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ http://chegune.persianblog.ir

سلام... من هم هستم. یه گوشه تاریک. یه گوشه داغون و سرد سرد سرد. یه تیکه یخ

دوکبوترعاشق شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.ahmad-love-masomeh.blogfa.com

سلام دوست گلم خسته نباشی وبت خیلی قشنگه موفق باشی همیشه

بنگری یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام بر دوست عزیز و نادیده ...
دست نوشته هایت همیشه خواندنی هستند . بخصوص احساس زیبایی که از اینور و آنور رفتن بی بی کوجولویی که دلبندت شده ...خیلی زیبا بود احساست .

امیدوارم چراغ خونه ات همیشه روشن باشه و قدم نو رسیده توام با شادی و مسرت برای شما و همسرتون باشه .

لمس کردن چهره کوچولو رو در اولین لحظه تولدش تجربه کن ...انگشتهای ظریفش را لمس کن ..خواهی فهمید دنیا یعنی همین زیبایی و لطافت کودکان است .

موفق باشی دوست نادیده و گرامی.. و پیشاپیش تبریک .

[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ

روشنک جون ُجای ارغوان خالی نباشه.در ضمن این فرشته کوچولو اگه می دونست مامان ماهی داره که بیصبرانه منتظرشه ُحتما زودتر می آمد.عزیزم قدمش مبارک باشه.

شهر ه یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام روشنک جان جای ارغوان خالیه در کنارت میدونم . من همین چند روز پیش از رفتن دوباره اش خبردار شدم . خیلی مراقب خودت و کوچولوت باش . امیدورام که زایمانت بخوبی سپری بشه و میدونم که این روزهای بارداری رو هیچوقت در عمرت فراموش نخواهی کرد. میبوسمت . سبز باشی .

الهام مهران فر دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:47 ب.ظ http://paskooche-taraneh.blogfa.com

سلام
به روزم
با ترانه

Arghavan چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

ana ,,, nemidoonam zeho delam havaze inja ro kard omadam o didam minevisi cheghadr khosh hal shodam . moraghebe khodet bash be jaaye man fereshteye kochiketo boo bekesh .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد