دختر بهار

دختر ِ چل گیس ِ بهار
سرخی ِ خوش رنگِ انار
دردونه ی ماه و نسیم
عطر ِ همیشه موندگار

پیرهنِ آسمون به تن
فرشته ی زیبای من 

 

هزار ساله که توی این خونه چیزی ننوشتم ..... اما الان عکسهای یک فرشته ی کوچولو  که بعد از 9 ماه انتظار اومده منو اورد به همین خونه ی قدیمی ، سوفیای کوچولو ، دخترک روشی اینا چند ساعتیه که پا به این  دنیای شلوغ گذاشته ...  باز هم  من توی این لحظه های مهم کنارتون نیستم ... اما امروز  لحظه ای حتی از اونجا دور نبودم  .. .  حتی بوی خوشتو من حس کردم  ... مثل همون روزی که از شرکت  با گریه و سراسیمه اومدیم  بیمارستان کسری برای دیدن فرشته یی که به خونه ی ما پا گذاشته بود .  

عزیز خاله ... نمیدونم  که من تو رو کی در آغوش می کشم و برات شعر میخونم اما از این سر دنیا دلم برات میتپه  .. از  صمیم قلبم ارزو می کنم که  روزهای تقویم زندگیت با شادی پر باشه  .... بخند و شاد باش  فرشته ی  خاطرات خوش من . 

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم توفیقی جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://tofighee.persianblog.ir

سلاااام ارغوان جان . من هم تبریک میگم ورود دل انگیز سوفیا خانوم ناز رو . هم به باباش هم به مامانش هم به شما .
انشالله که به زودی می بینیش و در آغوشش می گیری...

**********************************************
این هم برای مامان روشنک و سوفیا بانو
بووووووس

ehsan1988 یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ http://rastinmusic.blogfa.com

salam man webloge rasmiye rastinam ye sari be ma bezan karet dooroste rasti in webe loge ebi ebihomepage.persianblog.com chi shod adrese jadidi dare be manam begoo bye bye

سید مهدی موسوی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://bahal3.persianblog.ir

سلام
«پرنده کوچولو؛ نه پرنده بود! نه کوچولو!»
منتشر شد...
انتشارات «سخن گستر»
(بخش «این روشنای نزدیک»)
شبستان عمومی- راهرو 19- غرفه ی 6

با این کتاب و چندین کتاب از مجموعه های غزل پست مدرن
1- یک بحث فمینیستی قبل از پختن سیب زمینی ها
2- بردن توله گرگ ها به مهدکودک
3- چگونه زرافه را توی یخچال بگذاریم
4- پروانه در بایگانی
5- من شاعرم همیشه کمی هم کبوترم
و...
در نمایشگاه کتاب امسال
منتظر شماست...
...

به امید دیدار

نبی الله سنتی چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://sherenoo.blogspot.com/

سلام دوست گرامى
بنده نبى الله سنتى از تاجیکستان هستم و شعر مى نویسم
این صفحه بسیا وبلاگ زیبا و خواندنى است
خواهیش مى کنم این لینک وبلاگ مرا نیز در سرشمار عشق پاک جاى بدهید
sherenoo.blogspot.com/
کامگار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد